Om Missfleur.dk 

Hos Miss Fleur sælger vi modetøj og accessories af høj kvalitet til lave priser. Vi har et stort udvalg af modeller og størrelser fra XS-XXL. Vores mission er at kunne levere unikt modetøj til en fordelagtig pris. 

Vi bestræber os på at altid at yde den bedste service. Vores kundeservice sidder klar til at besvare din mail, og vi garanterer at du hører fra os inden for 24 timer. Alle bestillinger afsendes samme dag eller senest dagen efter. Leveringstiden fremgår af den valgte leveringsform. 


Webshoppen vil ofte blive opdateret med nye spændende varer, samt specielle tilbud og udsalgsvarer. 


Missfleur - Modetøj til dig som vil være unik! 

Information 

Priser: 

Alle priser er angivet i danske kroner og inklusiv 25% moms. 

Bestilling: 

Når din ordre er modtaget, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Herefter behandles ordren, og afsendes hurtigst muligt. 

Betalingsmuligheder:

Hos Miss Fleur er det muligt at betale med kreditkort, hvor betalingen sker gennem PayPals- og Stripes sikre betalingssystem.

Levering:

Så snart din ordre er modtaget, behandles den og gøres klar til afsendelse. Alle ordrer afsendes indenfor 2 dage, såfremt varen er på lager. Vi bestræber os på hurtig levering, og vil derfor oftest sende dine varer, dagen efter at ordren er modtaget. 

Hos Missfleur.dk har vi flere forskellige fragt muligheder, som du kan vælge imellem. Vi sender med DAO, GLS og Post Nord.

Returbetingelser:

Der er altid 14 dages returret fra den dag du modtager dine varer. Varerne skal være ubrugte og i original emballage, når de returneres. Ønsker du at returnere din(e) vare(r), bedes du sende en mail til os på missfleurdk@yahoo.dk med ønske herom. Vi sender herefter en returseddel til dig, som du bedes udskrive og vedlægge i pakken, når du returnerer. Når vi har modtaget din returforsendelse, behandles den, og returbeløbet overføres til din PayPal konto/dankort efter nogle dage. Bemærk venligst, at du som køber står for alle omkostninger i forbindelse med returnering. Det vil sige, at diverse leveringsomkostninger, herunder porto, ikke gives retur. 

Bemærk venligst at der vil blive fratrukket et fragtgebyr på 40,- på returforsendelser købt med gratis fragt. Fragtbeløbet vil altså blive fratrukket det oprindelige beløb og gives ikke retur. 

Fejl og mangler: 

Alle varer tjekkes grundigt for fejl og mangler inden afsendelse, men skulle der alligevel ske en fejl, bedes du kontakte vores kundeservice på missfleurdk@yahoo.dk hvorefter vi behandler din forespørgsel og finder en løsning herpå. 

Der gives reklamationsret efter købeloven i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produkter, som er opstået indtil 24 måneder efter at varen er modtaget.

En forudsætning er, at fejl og mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd der har medført fejlen eller manglen. De 2 års reklamationsret betyder, at du kan få varen ombyttet, få pengene retur, eller et afslag i prisen, vurderet ud fra den enkelte sag. Det betinges at reklamationen er berettiget. Reklamationen skal finde sted i rimelig tid efter fejlen eller manglen er konstateret. Inden for to måneder, anses for at være rettidigt. Fragtomkostninger ved reklamation betales af køber. For varer som har begrænset holdbarhed, er klagemuligheden begrænset til den holdbarhedsperiode som er oplyst på varen.

Der er ingen garanti på pallietter, sten, glimmer og sølv/guld belagte smykker.

For mere information læs venligst vores politikker, som du finder ved betaling af din bestilling.